Kevät 2013

Kevätlukukaudella 2013 järjestettiin kaksi lyhyt kurssia: valokuvauskurssi tammi-helmikuussa ja sarjakuvakurssi maalis-huhtikuussa.

Valokuvauskurssilla oppilailla oli mahdollisuus kartuttaa tietoa digitaalijärjestelmäkameran tekniikasta, kuvasommittelusta ja  kuvanmuokkauksesta tietokoneella. Opettajana toimi Riikka-Liisa Kajanus.

Sarjakuvakurssilla Petteri Tikkanen, taiteen maisteri, sarjakuvataiteilija perehdytti oppilaita sarjakuvailmaisuun.

Lyhytkursseille sai osallistua myös kuvataidekoulun ulkopuolisia lapsia ja nuoria. Kursseista perittiin erillinen kurssimaksu, joka oli kuvataidekoululaisille edullisempi kuin koulun ulkopuolisille osallistujille.

Kokemukset kursseista olivat hyviä, joten kannatusyhdistys pyrkii myös tulevina lukuvuosina tarjoamaan vastaavankaltaisia lyhyempiä opintokokonaisuuksia. Toiveita lyhytkurssien teemoista ja sisällöstä voi esittää sähköpostitse osoitteeseen kuvataidekoulu (at) iisalmi.fi